zondag 10 november 2013

"Villa Jacoba"


Aan mij de eer om de expositie van de quilts in 
"Villa Jacoba"
te openen.
Even daarvoor kreeg ik de sleutel overhandigd, samen met prachtige visitekaartjes.
De opening was niet officieel, maar in kleine besloten kring.
Ik vind het erg mooi om te mogen exposeren, maar wil er liever niet teveel toeters en bellen bij.
openen van de grote expositiezaal

Enkele foto's van de grote zaal. 

 

 

Een overzicht van de gang.

Zelfs mijn al heel erg oude poppen kregen een ereplaats in een vitrine, prachtig belicht.


Er hangen nog quilts in de eetkamer, en de serre.

Het lukt niet om de prachtige kerstsfeer op foto's weer te geven.
Afgelopen zaterdag was er nog even een radio-interview voor de lokale omroep.
De presentatrice liep aan het begin van de uitzending de zaal binnen en reageerde verrast over wat ze aantrof.
Dat was in de uitzending te horen.
Zo'n reactie komt er meer, maar is niet over te brengen.

Een verslag van een bezoekster kunnen jullie alvast hier lezen.
(Dank lieve bezoekster!)

Dus.....kom gerust een kijkje nemen.
De vrijwilligers van de Heerder Historische Vereniging zullen jullie hartelijk verwelkomen!

Afgelopen zaterdag had ik ook de 4 quilts voor Praag meegenomen.
Deze liggen nu klaar voor verzending.
Dat gaat volgende week gebeuren.
Spannend allemaal, want hoe zullen ze aankomen?
De jurkjes van de poppen op deze quilts zullen wat platgedrukt zijn, 
de vlechten van de meisjes wat in de war.
Ik moet er maar op vertrouwen dat alles goed gaat komen.

Met heel veel plezier ga ik weer een handwerkje oppakken.
Op dit moment volg ik een cursus bij Petra Prins.
"Happy Scappy Stars".
Van scraps maken we allerlei sterren die later tot een quilt aan elkaar worden gezet.
Er rest nog een klein beetje huiswerk, aan de slag dus maar!
Voor iedereen, veel plezier bij alles wat je doet!
Tjuus.





11 opmerkingen:

Emmy zei

ooo wat ziet dat er prachtig uit
maar dat zijn we van jouw wel gewend zulk mooi werk allemaal

Miekes wolwerk zei

Willy, gefeliciteerd met deze prachtige tentoonstelling. Je werk verdient het om door veel mensen gezien te worden...
Mieke

Sandra zei

WAUW Willy, dat ziet er prachtig uit. Gauw komen kijken.

Klazien zei

Willy. De foto's en berichten vind ik al zo geweldig. Morgenvroeg ga ik er heen. Verheug me er erg op. De quilts ken ik maar de omgeving erbij lijkt me geweldig.
Groetjes Klazien

christina zei

gefeliciteerd met deze tentoonsteling

AnneJeu zei

Willy, WOUW!!!
Je bent veel te bescheiden! Gelukkig komt nu de tijd dat je weer gaat exposeren. Ik verheug me op het Quiltfestival Noord Groningen. Dan kan ik eindelijk je werk in het echt bewonderen.
Heel veel succes.XX

Rubato zei

Prachtig.
Eer in eigen dorp!
Ik verheug me op de wandel/tentoonstelling dag.
Gr.

Unknown zei

Hallo Willy
Ben van plan om volgende week donderdag met mijn moeder te komen,het wordt vast genieten.
Groet Bea

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
klara zei

Ik wa vanmiddag met Renske bij je in Villa Jacoba, ik heb er erg van genoten, het was echt prachtig en inspirerend.

KijkDaarIs zei

Na wat zoeken heb ik je gevonden !!..:0)
De foto, s van je tentoonstelling zien er prachtig uit...ik probeer echt het ook te komen bezoeken...
wens je een hele fijne Zondag...
groetjes Gerda...